CLOSE

    צור איתנו קשר





    09/03/2024 מאת: Virtualion

    מראה מראה שעל הקיר, מי המשקפיים הכי מתקדמים ושווים בעיר?

    ב-2 בפברואר 2024, אחרי הרבה ציפיות השיקה חברת אפל את Apple Vision Pro, משקפי מציאות מעורבת, היוצרים חוויה חדשנית של תוכן ויזואלי-דיגיטלי. מה מיוחד במשקפיים האלה, למי הם מתאימים ואיך אנחנו בחברת virtualion יודעים להתאים להם תוכן ממוקד, יצירתי וקריאטיבי?

     Apple Vision Pro
    אם היום כשאנחנו רוצים לעשות שופינג, אנחנו לוקחים את הרכב, נוסעים, מחפשים חנייה, חונים, נכנסים לחנויות, מודדים, מתלבטים, שוב מודדים, בוחרים, מתעייפים, עומדים בתור, משלמים על חנייה, ובסוף חוזרים הביתה אחרי כמה שעות טובות, יכול להיות שבקרוב מאוד כל מה שתצטרכו כדי להיכנס לאותן חנויות ולמדוד את אותם בגדים (בלי חנייה, בלי תור וכמובן בלי להתעייף) זה רק דבר אחד או בעצם שלושה – Apple Vision Pro. ואם זה נשמע לכם מטורף, לא ראיתם כלום (עדיין).

    אני רואה לך בעיניים

    ממש לאחרונה אפל שחררה לחנויות שלה את משקפי Vision Pro, משקפי מציאות מעורבת (AR) שנועדו להתחרות עם מוצרים דומים הקיימים בשוק ולאפשר לחובבי התחום חוויה חדשנית של תוכן ויזואלי-דיגיטלי, כזו שכנראה לא חווינו מעולם. נכון לעכשיו, מדובר בעיקר במוצר פנאי המשמש למטרות בידוריות, אולם אין ספק שבעתיד השימוש במשקפי מציאות מעורבת צפוי רק לעלות ואנו עתידים לראות שימוש הולך וגובר בטכנולוגיה גם בתחומים נוספים שכבר החלו לגשש בתחום, כגון תחומי הבריאות, העסקים ובקיצור – השמיים של המשקפיים הם הגבול.

    באיזו מציאות אנו חיים?

    כולם לאחרונה מדברים על מציאות מעורבת (AR), ועל ההבדל בינה לבין מציאות מדומה (VR). קצת על ההבדלים בין שתיהן:
    מציאות מדומה בבסיסה חוויה של מציאות אחרת מזו שאנו נמצאים בה, לרבות חווית מרחב אחר, קולות ואף אנשים אחרים.
    מציאות מעורבת היא חוויה שאינה מחליפה את המציאות האמיתית, אלה מוסיפה לה רבדים (מציאות רבודה), אפשרויות ותוכן מסוגים שונים. אם בעבר, דובר על מציאות מדומה כתחום השייך בעיקר לעולם המשחקים והפנאי כאמור, תחום המציאות הרבודה יכול ולמעשה נועד להשתלב בחיי היומיום שלנו ממש, עם מגוון ממשקים ואפשרויות שיאפשרו לנו לחוות את המציאות האמיתית שלנו לצד תוכן נוסף עם אפשרויות בלתי מוגבלות.

    צרו איתנו קשר, ונחזור אליכם בהקדם:

    בואו נדבר קצת על טכנולוגיה

    משקפי ה-Vision Pro כוללים מגוון רחב של טכנולוגיות מהפכניות, כל אחת בפני עצמה, המעניקות כולן חווית מציאות שטרם חווינו בעבר, חווית השימוש מתחילה מרמת ההשקעה הגבוהה של אפל במאפיינים הפיזיים של המשקפיים, דרך המגוון הרחב של התוכן המוצג ועד למעבר בין אפליקציות, חווית הצפייה והמעבר בין רמות היטמעות שונות.

    6 דברים שלא ידעתם על Apple Vision Pro

    1. משקל: המשקפיים (כולל הבטרייה) שוקלים 900 גרם.
    2. איך שולטים: בעזרת תזוזת האישונים ניתן למקם את הסמן במרחב, ועל מנת לפתוח ולסגור את האפליקציות יש צורך במעין "צביטה של האצבעות", תנסו את זה, בהתחלה זה קצת מורכב אבל מהר מאוד מתרגלים.
    3. איך מקלידים: באמצעות הפניית המבט אל האות המבוקשת יחד עם צביטה של האצבעות, האתגר בהקלדה טמון בכך שהיא מצריכה הקלדה על כל אות בצורה נפרדת.
    4. סביבת עבודה: את סביבת העבודה שלכם תוכלו לבנות באמצעות סרגל קטן שמופיע מתחת לכל אפליקציה, את הסרגל הזה ניתן להזיז למקום אחר וכך לפתוח את אפל TV, אפל מיוזיק, דפדפן אפל ועוד.
    5. לחיות בסרט: צילמתם סרטוני תלת מימד באייפון שלכם? עשיו תוכלו ממש להרגיש כאילו אתם נמצאים בתוך התמונה, ועם זה לא מספיק תוכל לחזור ממש אל הרגע בו צילמתם אותה!
    6. זווית צפייה: מפנטזים לראות סרט מנקודת מבטו של הגיבור? זה יכול להיות למשל מטפס הרים בסרט, כאשר אתם צופים בסרט מנקודת מבטו של המטפס  או לחלופין צפייה במשחק כדורסל דרך עיניו של הצופה בשורה הראשונה – גם כאן האפשרויות כמעט ואינן מוגבלות

    יש עוד כל-כך הרבה מה לגלות על הפונקציות הבלתי נגמרות של הממשק החדש של Apple Vision Pro, שכדי לגלות את כולן, תצטרכו פשוט להתנסות, וגם אז אנו בטוחים שלא תפסיקו לגלות דברים חדשים.

    ועכשיו על החיבור עם סטודיו  virtualion

    דמיינו את המהפכה ששימוש במשקפיים כאלו יכול לעשות לעולם הכנסים למשל. אם עד עכשיו הלקוחות שלכם היו מגיעים לכנס, יושבים על הכיסא ומקשיבים להרצאה או לפרזנטציה, או במקרה של משקפי VR, חובשים את המשקפיים ונמצאים בתוך ההרצאה אבל כצופה פאסיבי, הרי שהפונקציות החדשות של משקפי Apple Vision Pro מאפשרות לכם להעניק ללקוחות שלכם ממש חוויה אקטיבית בתוך המצגת, וזה בעצם ההבדל הגדול בין להיות נוכח או צופה ללהיות ממש שותף בתוכן של ההרצאה. וכאן, מה שידבר זה איזה תוכן יוצע ללקוחות, ככל שהתוכן יהיה יצירתי, מסקרן ומותאם ליכולות האדירות של המשקפיים, ככה הלקוחות שלכם יוכלו למצות את החוויה בצורה האפקטיבית ביותר, וזה בדיוק מה שאנחנו בסטודיו virtualion יודעים לעשות עבור הלקוחות שלנו. 

    זה יכול להיות עבור משתמשים בכנס נדל"ן, תצוגת תכלית לתעשייה בטחונית או עבור כל אירוע אחר – אנחנו יודעים ליצור ללקוחות שלנו תוכן מעניין, חדשני וכזה שינצל את הפלטפורמה האופטימלית.