CLOSE

    צור איתנו קשר





    28/03/2022 מאת: Virtualion

    סיור וירטואלי 360: חוויה מכל הכיוונים

    סיור וירטואלי מחזיק, בנקודת ההתחלה, בהרבה מאוד יתרונות. הוא מאפשר לחוות מקומות מבלי שנמצאים בהם, מה שעשוי לשמש לאינספור מצבים. בשנים האחרונות, מתגברת הידיעה שאפשר לקחת את כל זה כמה צעדים קדימה באמצעות סיור וירטואלי 360 בכלל – במיוחד אם גם המציאות המדומה משחקת כאן תפקיד. הנה כל מה שחשוב לדעת על הדור הבא של הסיורים.

    מה זה סיור וירטואלי 360?

    סיור וירטואלי 360, כפי שניתן להסיק משמו, הוא סיור הנערך ב-360 מעלות. במהלך סיור כזה, המשתתף יכול לבחון את הסביבה בה הוא "מטייל" בכל אחד מהכיוונים, כשאפשרות הבחירה היא אך ורק שלו. בדרך זו הוא ירגיש כאילו הוא חלק מרכזי באותה סביבה, במיוחד אם הוא מרכיב במקביל משקפי מציאות מדומה, להעצמת החוויה.

    את הסיורים ניתן ליישם בדרכים שונות. זה יכול להיות סרטון מציאות מדומה, אליו ניתן לגשת דרך ממשק מתאים או אפילו בעזרת אתר אינטרנט, אפליקציה וכן הלאה. הסיור מבוסס על צילום מקיף ויסודי של כל פינה בחלל המצולם, באמצעות מצלמה המבצעת צילום 360 מעלות, אם כי ניתן כמובן גם ליצור מאפס סביבות וירטואליות לחלוטין, בעזרת מיטב הטכנולוגיה הנמצאת כיום.

    יש מספר קווי יסוד להפקה, צילום ועריכה של סיורים מהסוג הזה. במקרה של המצלמה, למשל, נרצה למקם אותה בגובה הצפוי של הצופה. חשוב להקפיד בהמשך לכך על מרכוז המצלמה ועל ייצוב שלה.

    מצלמת 360 insta 360 pro

    מהם השימושים העיקריים של סיורי 360 מעלות?

    כבר מהסקירה הכללית של סיורים וירטואליים 360, אפשר ללמוד על היתרונות המרכזיים שבהם. זהו אמצעי שמאפשר "להיות רחוק ולהרגיש קרוב", מה שעשוי להעביר ידע, לשמש בתור סימולציות או אפילו להיות אמצעי שיווקי מהמעלה הראשונה. סיור וירטואלי 360 אחד יכול להיות שווה הרבה יותר מאשר אלף מילים, ואף להתעלות על כל סרטון, תמונה או סיור "רגיל" (בדו ממד או בתלת ממד).

    בין השימושים הפוטנציאליים של סיורים וירטואליים מהסוג הזה ניתן למנות:

    • סיור תיירותי בעיר, אטרקציה תיירותית וכן הלאה – מאפשר לפתוח את התיאבון של המבקרים הפוטנציאליים, או לחלופין מסייע להם לחוות מקום אליו הם לא יכולים להגיע בנקודת הזמן הנוכחית. דוגמה מוצלחת היא סיור וירטואלי בירושלים 360

    • סיור וירטואלי במוזיאון – אחד השימושים החמים של סיורי 360 בשנים האחרונות. באמצעות הסיור אפשר לשוטט בכל רחבי המוזיאון וללמוד עליו ועל היצירות הקיימות בו

    • סיור וירטואלי לעסק – מציג אותו בפני לקוחות פוטנציאליים, משקיעים ושאר גורמים. חשבו למשל על חברת מטבחים שפונה דרך הסיורים לקהל רחב יותר

    • שיווק נכסי נדל"ן – מעוניינים למכור נכס נדל"ן פרטי או מסחרי? הסיור, שיאפשר לרוכשים הפוטנציאליים לבקר בנכס אפילו לפני שהוא נבנה, עשוי להיות האמצעי שישכנע אותם לבצע את העסקה. ככה זה כשהם מתוודעים ליופיו של הנכס, לתנאי המגורים ולאיכות החיים האפשרית שלהם

    • העברת ידע היסטורי – חשבו על סיור וירטואלי 360 בעיר בבלית עתיק, או "חזרה בזמן" לאחד הסיפורים העיקריים מתקופת התנ"ך. סיורים מבוססי מציאות מדומה יכולים להבטיח זאת, ובכך לחשוף את התלמידים לחומר בצורה היצירתית, המקיפה, המהנה וגם היעילה ביותר (מוזמנים לקרוא עוד באתר על משחוק בלמידה).

    • אימון וסימולציות – הסיורים יכולים להיות חלק בלתי נפרד מהליך ההכשרה, בלא מעט תחומים. החל מסיור 360 בגוף האדם על מנת להעביר ידע חשוב לגורמים בתחום הרפואה ועד לסיור וירטואלי באזור עימות פוטנציאלי במטרה להכין את החיילים אליו

    סיור וירטואלי 360 בדירה

    הדרך לסיור המושלם עוברת כאן

    בניית סיור וירטואלי 360 הוא מלאכת מחשבת של ממש, אולי אפילו אומנות. מספיק שיהיה פגם קטן בצילום או בסביבה הנוצרת כדי להפחית באופן משמעותי את מד ההנאה. אם אתם מעוניינים להפיק סרטון מהסוג הזה, עליכם לבחור בחברות העומדות בחוד החנית בתחום. ב-Virtualion אנחנו מחזיקים בכל הידע, הכלים והניסיון הדרושים לצורך הפקת הסיור, בהתאמה מלאה לצרכי הלקוחות, למאפייני הסיור, לקהל היעד ולפרמטרים אחרים.

    רוצים ליצור חוויה מלאה מכל הכיוונים? אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולראות איך הסיור שלכם קורם עור וגידים.

    שאלות חשובות – וגם תשובות!

    מה זה סיור וירטואלי 360?

    סיור וירטואלי 360 מעלות, כפי שניתן להסיק משמו, הוא סיור הנעשה בכל הכיוונים. הוא מאפשר ל"מטייל" לסקור בצורה מלאה את המקום בו הוא מבקר בצורה וירטואלית, להביט לכל כיוון וכן הלאה. החוויה יכולה להיות גדולה שבעתיים אם משלבים בסיור אמצעים נוספים להעצמת החוויה, דוגמת משקפי מציאות מדומה או רבודה שיבטיחו היטמעות מלאה עוד יותר בסביבה החדשה.

    מהם השימושים האפשריים של סיורים וירטואליים 360?

    ניתן למצוא אינספור שימושים לסיור וירטואלי ב-360 מעלות, לרבות מטרות תיירותיות, שיווקיות (חשבו על סיור וירטואלי בחנות או בעסק מסוים), לימודיות (חינוך, אימון וסימולציות) – והרשימה עוד ארוכה. חברה מקצועית הפועלת בתחום תוכל להפיק סיור מושלם, מ-א' ועד ת', תוך שילוב הטכנולוגיות החדישות ביותר המוצעות כיום בתחום.