CLOSE

    צור איתנו קשר





    31/08/2020 מאת: Virtualion

    ביתן vr בכנס, הסוד להצלחת הכנס בעזרת מציאות מדומה

    הפקת ביתן בכנס היא אחד הדרכים הכי טובות להשיג מגוון מטרות דיי רחב, החל מגיוס עובדים והפצת מוצרים, ועד לגיוס כספים והחתמה על עצומות. בעזרת ביתן vr בכנס, תוכלו לפנות לקהל היעד שלכם בצורה מדויקת יותר, ולהיות במקום הנכון, בזמן הנכון. אך בעזרת ביתן בכנס בעזרת אביזרי מציאות מדומה, תוכלו לעשות זאת אף יותר בהצלחה!

    הפקת ביתן בכנס באמצעות מציאות מדומה – למי זה מתאים?

    אז מי צריך הפקת ביתן בכנס, מה הוא עקרון השילוש הקדוש שיעזור לכם להפיק ביתן מוצלח בכנס הבא שלכם, ואיך שילוב תערוכה במציאות מדומה בביתן שלכם או שילוב הולוגרמות באירועים פרונטאלים ווירטואליים יכולה לעזור לכם לעשות את זה?

    להפקת ביתנים בכנסים יש יתרון גדול עבור ארגונים רבים – הוא מאפשר לכם להציג את המוצר, השירות או המותג שלכם בפני קהל היעד שלכם. על ידי הפקת ביתן בכנס שרלוונטי לתחום העיסוק שלכם, תוכלו לפנות אל הקהל שלכם במישור הפיזי, מה שקשה לעשות יותר ויותר ככל שהמרחב הדיגיטלי הופך לדומיננטי יותר.

    ביתן VR בכנס

    הפקת ביתן בכנס יכולה להתאים לארגונים לכם אם אתם:

    • מגייסים בחברת הייטק שמחפשים את הטאלנטים הבאים – בעזרת ביתן vr בכנס בוגרים של יחידת 8200
    • סטארטאפ שמחפש השקעות חדשות – בעזרת ביתן בכנס טכנולוגי
    • עמותה צעירה שמנסה לאסוף תרומות – בעזרת ביתן בכנס הנוגע לתחום העשייה של העמותה
    • חברה שרוצה להעלות את המודעות למוצר החדש שלה – בכנס צרכנות פופולרי או אירוע ציבורי גדול

    הרשימה רק מתחילה כאן, ועם קצת יצירתיות כמו שילוב מציאות מדומה לחברות ועסקים, כל ארגון יכול למצוא באיזה כנס הוא יכול להקים ביתן כדי לקדם את המטרות שלו.

    צרו איתנו קשר, ונחזור אליכם בהקדם:

     

    השילוש הקדוש של הפקת ביתן בכנס – עיצוב ומיתוג, פנייה אפקטיבית ואטרקציות

     הפקת ביתן בכנס זה דבר פשוט – הקמת ביתן שגם מצליח למשוך אנשים ולהשיג את המטרות של הארגון, זה כבר יותר קשה. ברוב הכנסים, הביתן שלכם ממש לא יהיה הביתן היחיד, הוא יהיה אחד מתוך עוד כמה ביתנים ועמדות  נוספות של ארגונים שונים, לעתים אף אחד מתוך עשרות כאלו.

    כדי שדווקא הביתן שלכם יבלוט בנוף וגם יצליח לעניין את מי שמגיע אליו, זכרו את השילוש הקדוש – עיצוב ומיתוג, פנייה אפקטיבית ואטרקציות.

     

    הפקת ביתן vr בכנס עם עיצוב ומיתוג נכונים

    אנשים נמשכים למה שנראה להם מעניין, ובעזרת עיצוב יצירתי ומושקע – תוכלו ליצור עניין ולמשוך אליכם אנשים בקלות. מעבר לעיצוב, חשוב גם להטמיע את המיתוג שלכם בעיצוב הביתן, החל מהלוגו וצבעי המותג, ועד לנציגים הלובשים חולצות של המותג ואמצעים נוספים כמו פליירים או מתנות ממותגות.

    זכרו – בלי עיצוב מעניין ואיכותי, אף אחד לא יגיע לביתן שלכם, ובלי מיתוג עקבי ונכון… גם מי שהגיע לביתן לא יזכור מי אתם.

    פניה אפקטיבית – מי שמגיע לביתן שלכם הוא לקוח

     אוקיי, אז הגיעו לביתן שלכם. מה עכשיו? איך תדברו עם מי שמגיע? מה תבחרו להגיד לאותם אנשים? התקשורת עם מי שמגיע לביתן שלכם היא חשובה לא פחות ממשיכת האנשים אליו. הסתכלו על מי שמגיע אליכם כלקוח, והבהירו לעצמכם ולאנשים שמגיעים לביתן מי אתם ואיזו פעולה אתם רוצים שהלקוח יבצע – רכישה, הרשמה לרשימת תפוצה, תרומה או כל דבר אחר.

    הפקת ביתן בכנס בעזרת מציאות מדומה – ההבדל בין ביתן ממוצע לביתן מוצלח

     אחרי שאנשים הגיעו לביתן שלכם, אתם צריכים לתת להם חוויה שהם יזכרו. אטרקציות הן הדרך המושלמת לעשות את זה, ולא – למרות שלתת להם עט שלכם זה מעולה, זו לא נחשבת אטרקציה.

    אחת האטרקציות הכי שוות ויחודיות שאתם יכולים להכניס לביתן שלכם היא תערוכה במציאות מדומה. בעזרת תערוכת מציאות מדומה, תוכלו לספק לאורחים שמגיעים לביתן שלכם חוויה ויזואלית מרהיבה שתפתיע אותם, שינוי מרענן מכל שאר הביתנים שמשתמשים באותם הטריקים ואותם השטיקים.כך תוכלו להפוך את הכנס שלכם מסתם כנס לכנס חווייתי ומושך במיוחד.