CLOSE

    צור איתנו קשר





    13/05/2024 מאת: תמר

    מצגת VR ללקוחות עסקיים ופרטיים

    תשכחו מכל המצגות הישנות שאתם מכירים שכוללות תמונה, טקסט ו…זהו! הפיתוחים הייחודיים של חברת VIRTUALION למשקפי ה-VR יאפשרו לכם להציג ללקוחות שלכם חווית השתתפות ומעורבות ייחודית וחד-פעמית

    איך הכל התחיל?

    בראשית הייתה PowerPoint, מין מצגת כזו שהיו מציגים למשקיעים, לחברות ולעסקים. המצגת הייתה סטטית, היו מעבירים בה שקף אחר שקף  אחר שקף אחר…  טוב הבנתם את הכוונה. למזלנו זה לא המצב כיום, ברוכים הבאים לעידן מצגות ה-VR ( מציאות מדומה), שמביא איתו בשורה ענקית בתחום המצגות, האופן בו הן מוצגות וכמובן האופן בו המשתתפים הופכים ממש להיות חלק מהמצגת באמצעות מצגת VR ולא רק צופים סטטיים שלה.זהירות, כאן בונים מצגת
    המטרה של מצגת עסקית, ולא משנה כרגע אם זאת מצגת משקיעים או מצגת תדמיתית היא להעביר מסר בצורה תמציתית, מעניינת ויצירתית – כזאת שבסיום ההצגה שלה תגרום לקהל היעד שלה לעשות מעשה; להשקיע בחברה, למחוא כפיים, לצרוך את המוצר וכו'. היתרון הגדול של מצגת VR או באנגלית VR presentation, טמון בשלושה פרמטרים מרכזיים:
    לגעת במרצדס
    בעולם ה-VR הלקוח מרגיש חלק מההצגה, זה יכול להיות למשל מצגת עסקית של יבואנית רכב שרוצה להציג את הדגם החדש שהיא מייבאת – אם בעבר היו מציגים מצגת 2D על מסך שטוח שמראה את הדגם, המפרט הטכני שלו ועוד, בצורה יבשה, הרי שבאמצעות עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות של משקפי ה-VR והכנסתו של הצופה לעולם וירטואלי 3d, הלקוח ממש יכול להיכנס לרכב, לגעת במושבים (עם ידיים וירטואליות כמובן) להתרשם ממערכת המולטימדיה ולהרגיש כאילו הוא בתוך הרכב עצמו כל זאת באמצעות VR presentation.

    פיצוחים, תביאו לי פיצוחים

    כחברה המתמחה בתוכן למשקפי VR, אנחנו ב-VIRTUALION מנצלים עד תום את יכולותיה האדירות של הפלטפורמה, ומבצעים פיתוח מצגת בטכנולוגיית מציאות מדומה VR. הרי גם להצגה של חווית משתמש בתוך רכב יש הרבה אפשרויות של תוכן, והדבר החשוב ביותר הוא לפצח איך לגרום ללקוח גם לחוויה מרגשת, כזאת שהוא יגיד לעצמו" דבר כזה עוד לא חוויתי" וגם  בסוף למצות את המטרה השיווקית של השימוש ב- VR באמצעות פיתוח מצגת בטכנולוגיית מציאות מדומה VR. זאת מיומנות שרק חברה עם הרבה ניסיון ויכולת קריאטיבית גבוהה יכולה לפצח.

    "אתם לא מאמינים מה ראינו אתמול…"

    כשמשתמשים נכון בתוכן 3d זה יהיה פידבק שתשמעו הרבה, ואיך לא? קחו למשל את מאיר האדריכל שגילה את יכולות ה-3d. בבנייה נכונה ומותאמת של מצגת VR אנחנו ב-VIRTUALION  נוכל להפוך לו את התוכנית האדריכלית שתכנן לזוג החמוד דורון ונועה, שחיכו לשיפוץ הדירה התל-אביבית שלהם כבר 20 שנה, למציאות וירטואלית בה הם ירכיבו את המשקפיים ויוכלו ממש להיכנס לתוך התוכניות, לשוטט בהן, למשש את הריהוט ולהבין באופן המציאותי ביותר איך התכנון יהפוך בסוף למציאות.

    רוצים עוד דוגמה?

    בדוגמא הזאת למשל תוכלו לראות מצגת VR שיצרנו בעבור בנק הפועלים הרעיון היה להמחיש כיצד יראה "סניף העתיד" של הבנק כאשר אנחנו נשב בבית שלנו ללא הצורך להגיע בכלל לבנק.

    צרו איתנו קשר, ונחזור אליכם בהקדם:

    אנו נחבוש משקפי VR וכך נמצא את עצמנו פנים מול פנים (במרחק סנטימטרים) עם הבנקאי האישי שלנו אשר יציג בפנינו נתונים רלוונטים לחשבונות שלנו או השקעות שלנו.

    ועוד אחת אחרונה

    בדוגמא הזאת תוכלו לראות מצגת VR שהכנו עבור לקוח אחר. מטרת המצגת הייתה להציג לקהל המבקרים, שהגיע לכנס העסקי, את המוצרים של הלקוח שלנו בדרך יצירתית ויוצאת דופן. באופן כללי אנו פועלים בתחומים שונים ומבצעים פיתוח מצגת VR לכנסים, הרצאות, משקיעים, מוצרי חברה.

    זה ברור שמצגות משקיעים, תדמית ועסקיות כבר נמצאות בשלב הטרנספורמציה, מהעידן הישן לעידן החדש, משקפי ה-VR יחד עם התוכן היצירתי והמותאם לכל לקוח שאנחנו יודעים לייצר – הוא שילוב מנצח המאפשר לכם להציג מצגת באופן ייחודי, מקורי ובעיקר כזה שיעביר את המסר בצורה הטובה ביותר.