CLOSE

    צור איתנו קשר





    26/01/2020 מאת: Virtualion

    מציאות מדומה לאירועים של פעם בחיים

    מציאות מדומה (Virtual Reality – VR) היא פיתוח פורץ דרך, שמראה שאנחנו חיים בעולם ללא גבולות, בו המציאות עולה על כל דמיון. ברמה הכללית, מדובר בסימולציה של סביבה מסוימת, המעניקה למשתמש את התחושה שהוא נמצא בסביבה המדומה ופועל בתוכה. למעשה, מציאות מדומה מהווה את אחת האטרקציות האטרקטיביות והפופולריות של התקופה האחרונה. למעשה, מדובר בטכנולוגיה המאפשרת להיכנס לעולמות תוכן מרתקים העולים על כל דמיון, כאשר המשתתפים בה נכנסים לדמות ומרגישים כמותה (סימולציה). כיום, ניתן ליהנות מכל מה שהאטרקציה טומנת בחובה באירועים פרטיים מכל הסוגים, ומה שצריך לעשות זה להזמין מציאות מדומה לאירועים. חשוב לציין שאטרקציה זו נחשבת לאטרקטיבית ומתאימה לכל הגילאים, החל מילדים צעירים (מסביבות גיל 9-8), דרך בני נוער ועד למבוגרים.

    מציאות מדומה לאירועים: אטרקציה בלתי נשכחת

    יש לא מעט אטרקציות לאירועים. מי שמתלבט או אולי שואל את עצמו למה לבחור דווקא בחוויות מציאות מדומה לאירועים יגלה שיש לא מעט סיבות הקשורות ליתרונות הרבים שיש לאטרקציה זו ביחס לאטרקציות אחרות. ראשית, כאמור, מדובר באטרקציה הפונה למכנה המשותף הרחב ביותר של האורחים, בכל קבוצות הגיל, ולכן היא יכולה להתאים למגוון סוגים של אירועים, כפי שנדגים בהמשך.

    סיבה נוספת שכדאי לבחור באטרקציית מציאות מדומה לאירועים, טמונה בעובדה שמדובר באטרקציה חדשנית וייחודית, המבוססת על אחת מהטכנולוגיות המתקדמות הקיימות כיום. מעבר לכך, יש לא מעט אנשים אשר עדיין לא מכירים ו/או לא חוו כל מה שהיא טומנת בחובה, כך שמדובר בחוויה ייחודית, מלהיבה ומרגשת עבורם. באמצעות שימוש בטכנולוגיה זו, ניתן להפוך את האירוע לחוויה חד פעמית, שתשאיר טעם של עוד.

    מציאות מדומה לאירועים מתבססת על טכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, אנשים רבים חושבים שמדובר באטרקציה יקרה, אך למעשה, מדובר באטרקציה שאינה יקרה יותר מאשר אטרקציות אחרות לאירועים. מעבר לכך, אם מתייחסים ליחס של עלות מול תועלת, מדובר ללא כל ספק באטרקציה משתלמת הטומנת בחובה הנאה גדולה. אם המציאות המדומה תורמת למשל לשיפור המוניטין של החברה או להגדלת המכירות של מוצריה, ניתן לטעון בפה מלא שזוהי השקעה כלכלית המוכיחה עצמה מהר מאוד כמשתלמת מהר מאוד. במאמר הבא תוכלו לקרוא עוד על מציאות מדומה מחיר.

    מציאות מדומה לאירועים

    צרו איתנו קשר, ונחזור אליכם בהקדם:

    מציאות מדומה לאירועים: איך זה עובד?

    במטרה ליהנות מאטרקציה של יצירת מציאות מדומה, כל מה שצריך לעשות זה פשוט לבחור חברה מקצועית ומנוסה המציעה חווית מציאות מדומה לאירועים. אם החלטתם להזמין אטרקציה זו, על החברה להגיע למקום האירוע עם הציוד הבא: מחשב VR (Virtual Reality), שהינו מחשב חדשני ומתקדם, הייעודי עבור המטרה, וגם משקפי מציאות מדומה, שהם משקפיים המתחברים באופן ישיר למחשב, ובאמצעות כך מאפשרים למעשה לקחת חלק באטרקציה. כמו כן, על החברה להביא שלטים וחיישנים, המשמשים גם הם כחלק מהאטרקציה.  

    חשוב לציין כי חברה מקצועית ומנוסה בתחום תביא איתה את כל הציוד החדשני והמתקדם ביותר במטרה לאפשר ללוקחים חלק באטרקציה ליהנות מחוויה מהנה, וחשוב מכל, שתעניק תחושת מציאות. האטרקציה יכולה לספק בילוי של מספק דקות או שעות, בהתאם לרצון הלקוח.

     

    אטרקציות מציאות מדומה לאירועים

    כאשר מתכננים אירוע יש לדאוג למספר דברים, ביניהם בחירת מקום האירוע, תכנון התפריטים והמנות, בחירת צלם, תקליטן (בעת הצורך) וכמובן, בחירת האטרקציה המתאימה. כידוע, האטרקציות תופסים מקום משמעותי כיום באירועים, ובכוחן לשדרג את האירועים, לייחד אותם ולהפוך אותם לחווייתיים במיוחד.  

    לכן, אם אתם מחפשים אטרקציה לאירוע שלכם, כדאי שתכירו את הנושא של מציאות מדומה לאירועים. להלן סוגי האירועים שאטרקציה זו מתאימה להם:

    • מציאות מדומה לבר מצווה: VR היא אטרקציה שיכולה לשדרג את האירוע, כיוון שכל אחד מהאורחים, ובעיקר החברים של ילד בר המצווה, ירצה לקחת בה חלק וליהנות ממנה. האטרקציה יכולה להתאים גם לבר מצווה המתקיימת במועדונים וגם לכזו הנערכת באולמות אירועים. לא משנה מהי מתכונת בר המצווה, מה שבטוח הוא, שילד בר המצווה עתיד לקבל מחמאות רבות על המסיבה
    • מציאות מדומה לבת מצווה: כמעט כל ילדה המתקרבת לגיל 12, מתחילה לתכנן את מסיבת בת המצווה שלה (או "בת מצווש"), כאשר המטרה היא ליהנות מהמסיבה המושלמת, כזאת שכל הלוקחים בה חלק ייהנו באופן המיטבי. כמובן, שאטרקציה לבת מצווה מהווה את אחד מאותם אלמנטים עליהם מושם דגש משמעותי ומרכזי בהליך תכנון מסיבה כזו. מציאות מדומה לבת מצווה היא אטרקציה אשר סביר להניח שתשמח מאוד את הילדה ואת כל ילדי הכיתה ואפילו את המבוגרים אשר יהוו חלק מהאירוע. 
    • מציאות מדומה ימי הולדת: אטרקציית מציאות מדומה לאירועים יכולה להשתלב בהרמוניה בכל חגיגות ימי ההולדת, והיא מיועדת לאנשים בכל קשת הגילים, החל מילדים צעירים בגילאי 9-8, דרך בני נוער ועד למבוגרים. חשוב לציין, כי במידה ואתם מבוגרים המתעניינים בטכנולוגיה זו, תוכלו לקרוא על שימושי מציאות מדומה לגיל השלישי. כל מי שמעוניין לספק לאורחים חוויה ייחודית קסומה ומהנה, יגלה שחברה המתמחה בהפקות מציאות מדומה היא הכתובת הנכונה. כמובן, חשוב לבדוק בטרם הזמנת האטרקציה שמקום האירוע הנבחר אכן מתאים.
    • מציאות מדומה לחתונה: אירוע החתונה מהווה את היום המיוחד והמרגש בחייהם של הזוג המתחתן. ביום הזה הכול חייב להיות מושלם, החל מבחינת מקום האירוח, דרך בחירת התפריטים והמנות אשר יוגשו לאורחים ועד לאטרקציות. אטרקציית מציאות מדומה לאירועים היא חדשנית, מיוחדת וטומנת בחובה חוויה בלתי נשכחת ולכן מהווה בחירה מושלמת באירוע החתונה. 
    • מציאות מדומה לאירועים עסקיים: בשנים האחרונות אטרקציית מציאות מדומה לאירועים הופכת להיות פופולרית גם באירועים עסקיים כדוגמת ימי גיבוש, השקות, סדנאות ועוד. האטרקציה יכולה להתקשר באופן ישיר לנושא האירוע או להיות כללית יותר. מה שבטוח הוא, שמדובר על אטרקציה חווייתית, ייחודית ומהנה, אשר תשדרג במידה רבה את האירוע. חשוב לציין, שכיוון שניתן להזמין את האטרקציה לאולם בו מתקיים האירוע, היא יכולה להשתלב בהרמוניה בכל מקום ובכל קונספט בלי יותר מדי מאמץ.

    כאן תוכלו לראות מספר דוגמאות מוצלחות מאוד לשילוב מציאות מדומה, וגם מציאות רבודה, באירועים עסקיים. 

    מציאות מדומה לאירועים עסקיים

    מציאות מדומה לאירועים עסקיים הוא אחד השימושים הנפוצים שלה והוא יכול להפוך לכלי שיווקי ומכירתי מהמעלה הראשונה. כמו כן, הוא יכול לסייע לעסק שלכם מאוד בעת ביצוע כנסים באמצעות ביתן מציאות מדומה – תוכלו לקרוא על זה כאן. אז מדוע מדובר בפלטפורמה אידיאלית להעברת מסרים לקהל היעד? ואיך בדיוק מפיקים את הסרטון המושלם?

    מציאות מדומה לאירועים עסקיים – כך זה בא לידי ביטוי

    מציאות מדומה לאירועים עסקיים יכולה להיות האטרקציה העיקרית של האירוע, תוך שהיא מסייעת לעסק להגשים את מטרותיו. ניתן לנכס את יתרונותיה של מציאות מדומה לאירועים עסקיים באמצעות הצגה ריאליסטית של כל מה שרוצים לשווק או למכור. כך למשל, חברת נדל"ן יכולה להציג לקהל הרוכשים הפוטנציאלי את הדירה, באופן בו ירגישו כבר בהתחלה כמו בבית, או חברת תיירות המשווקת יעד מסוים ברחבי העולם דרך ביקור מדומה בו, שיכניס את המשתתפים לאווירה ויגדיל אצלם את התיאבון לבקר ביעד. סרטון אחד של מציאות מדומה שווה הרבה יותר מאלף מילים, ויכול להיות שווה הרבה מאוד כסף. כמו כן, באמצעות מציאות מדומה ניתן להעביר מסרים שיווקיים לקהל היעד, בין אם הוא מורכב מלקוחות פוטנציאליים, ממשקיעים או מכל קבוצה אחרת. כאשר אדם נתקל בסרטון של מציאות מדומה, הוא חי את הסיטואציה באופן מלא. מציאות מדומה יכולה להעביר מסרים שיוטמעו באורחים היטב (בין אם באופן מודע ובין אם בתת מודע), וזאת בשונה מסרטונים אחרים בהם ממש לא מובטח שהקשר של הצופה/מאזין יהיה גבוה מספיק על מנת שהמסרים יחדרו לתודעה שלו. חשוב לזכור גם שבאירועים עסקיים, המוזמנים פעמים רבות מחפשים אחר הערך המוסף, האטרקציה שתגרום להם לומר "וואוו". מציאות מדומה לאירועים עסקיים עונה בדיוק על ההגדרה הזו. היא נעשית האטרקציה שכולם מדברים עליה, במהלך האירוע וגם אחריו, והיא הגורמת לאירוע להיות זכיר, או אפילו בלתי נשכח, ועשויה לתרום לשיפור התדמית והמוניטין של החברה המוצגת בסרטון.

    מציאות מדומה לאירועים עסקיים

     

    איך אפשר ליצור מציאות מדומה לאירועים עסקיים?

    באופן לא מפתיע, יצירת סרטוני מציאות מדומה לאירועים עסקיים היא עסק למקצוענים בלבד. ראשית כל, יש כאן צורך בציוד טכנולוגי מתקדם. לא רק משקפי מציאות מדומה מיוחדים, אלא גם טכניקות מתקדמות של צילום 360 מעלות, מחשב המסוגל להרכיב סביבה של מציאות מדומה ורכיבים נוספים. לכן, רק חברה הפועלת ומתמחה בתחום תוכל להפיק תוצרים איכותיים העומדים בכל הדרישות הטכניות הנחוצות על מנת ליצור את תחושת המציאות המדומה ולסחוף את הצופים.

    תהליך הפקת סרטוני מציאות מדומה לאירוע עסקי, והפקת סרטוני VR כמכלול, מבוסס על מספר שלבים. הראשון שבהם הוא פגישת היכרות, בה אנשי החברה היוצרת את הסרטונים מתוודעים ללקוח, לעסק ולרצונות שלו. מאחורי כל סרטון מוצלח של מציאות מדומה עומדים קריאייטיב ותכנון מוקפד, למשל באמצעות הבנת המסרים שאנשי העסק מעוניינים להעביר, עיצוב סביבת המציאות המדומה שתוצג בסרטון וכן הלאה.צריכה להיות מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר, המרכיבים יחדיו את החוויה המלאה.

    השלבים הבאים של סרטוני מציאות מדומה לאירועים עסקיים הם הצד הטכני של המלאכה, כאשר הסרטונים עומדים לרוב בסטנדרטים גבוהים של הפקה ויצירה מבחינת התסריט, ההפקה המקדימה, ההפקה בפועל, העריכה והפינישים הסופיים. חשוב שהתהליך ייעשה בצורה שקופה ותוך מעורבות של הלקוחות, למשל ברמת האישור לכל אחד משלבי התהליך.

    אם תקפידו על הדגשים שהובאו כאן, ותיעזרו בחברה מקצועית מהשורה הראשונה, תוכלו ליצור אטרקציה עצומה שתהפוך ללב האירוע העסקי שלכם, שהתוצאה שלו תהיה הגדלת מכירות באמצעות מציאות רבודה, תוך שהיא לוקחת חלק מרכזי במכירות ובשיפור המוניטין של העסק.

     

    מציאות מדומה לאירועים

    בחירת אטרקציות VR לאירועים 

    אם גם אתם גיליתם את כל היתרונות של אטרקציית מציאות מדומה לאירועים, ואתם מעוניינים להזמין אותה לאירוע שלכם, קיימת חשיבות גבוהה לכך שתבחרו בקפידה את החברה ממנה תזמינו את השירות. כמובן, שגם המחיר של אטרקציות VR לאירועים יהווה בדרך כלל פרמטר חשוב ובעל השפעה על הבחירה, ולכן חשוב לבצע סקר שוק מקדים על מנת לוודא שהחברה הנבחרת אכן מציעה את האטרקציה במחירים הוגנים.

    מעבר לכך, כדאי לבדוק מה הניסיון של החברה בתחום, באיזה ציוד וטכנולוגיות היא עושה שימוש, מה האטרקציה או השירות שהחברה מציעה כולל בדיוק. כדאי לנסות ולדלות כמה שיותר פרטים, ולמעשה, לשאול את כל השאלות הנחוצות על מנת שלא יחסרו פרטים או שיהיו אי הבנות שיתגלו רק בשטח. בחירה מושכלת של חברה המספקת מציאות מדומה לאירועים תבטיח שהאטרקציה תהיה מוצלחת, ושהאורחים ייהנו מחוויה מהנה וייחודית במיוחד. כמובן, שבדרך לכך מומלץ לסקור עבודות קודמות של החברה, ורצוי שזה יהיה בהתאם לסוג האירוע הספציפי שאתם מתכננים.

    כאשר מדובר על מציאות מדומה לאירועים, מומלץ לקבל שירות ייעוץ מקדים כדי להבין מה האטרקציה כוללת. כך למשל, לברר האם יש אפשרות לשלב גם הולוגרמה באירוע, או האם מומלץ לבחור במקום או במקביל באפשרות של מציאות רבודה או מציאות מעורבבת (מיקס ריאליטי). לעיתים, שילוב של מספר פתרונות טכנולוגיים יכול ליצור שלם הגדול מסך חלקיו, ולשדרג את האירוע אפילו יותר. השורה התחתונה היא, שחברה מקצועית הפועלת בתחום החיוני הזה תוכל לספק לכם את התשובות לכל השאלות, ולקחת על עצמה את הפקת המשימה כולה, מ-א' ועד ת', עד לתוצר הסופי המושלם.

     

    מציאות מדומה לאירועים – שאלות ותשובות

    מציאות מדומה לאירועים ממוקמת גבוה מאוד ברשימה של אטרקציות לאירועים עקב מספר סיבות. זהו ספקטקל חזותי וחדשני, שגורם לתחושת ה-"וואו" המבוקשת ומעניק לאירוע ערך. כמו כן, ניתן להעביר מסרים שונים, ברכות וכדומה דרך ה-VR. למעשה, אטרקציה זו מהווה מכנה משותף רחב בין האורחים ולכן מגדיל את הסיכויים להצלחת האירוע.
    מציאות מדומה לאירועים היא בחירה חכמה לכל סוג של אירוע, גדול או קטן. זה מתחיל עם אירועים משפחתיים דוגמת חתונה, בר או בת מצווה, ברית מילה, יום הולדת וכן הלאה. חשוב לא פחות הוא השימוש התדיר של מציאות מדומה באירועים עסקיים, בהם הפקות VR יכולות לסייע לצרכי שיווק, מכירה, העברת מסרי העוגן של החברה וכמובן בידור והנאה של האורחים.
    קשה לספק תשובה חד משמעית לשאלה זו, כיוון שלכל אירוע יש חוקים ומאפיינים משלו. בנוסף, יש לשאול מהי בדיוק סוג ההפקה, מה היא כוללת וכיצד היא נעשית. ברמה הכללית, ניתן לטעון כי מדובר כאן בהוצאה שלרוב אינה גבוהה מסוגים אחרים של אטרקציות לאירוע, לרבות אם מסתכלים עליה במונחים של עלות מול תועלת.