CLOSE

    צור איתנו קשר





    16/03/2020 מאת: Virtualion

    פיתוח מוצרים ותוכן מציאות מדומה למגוון תחומים

    מהו פיתוח תוכן ומוצרים במציאות מדומה vr?

    עולם ה-VR, המציאות המדומה, נכנס לחיינו בסערה ומאז לא רק שהוא לא עוזב אותנו אלא למעשה הולך ומתפתח לכל תחום שהוא.
    מהי למעשה מציאות מדומה ומהו פיתוח מוצרים ותוכן במציאות מדומה? בדיוק כמו שזה נשמע.
    מציאות מדומה (vr) היא שימוש באמצעים טכנולוגיים, באביזרים שונים שמערבים כמה שיותר חושים ובעיקר הראייה והשמיעה.
    כל זאת בשביל שתהיה תחושה כאילו נמצאים במציאות אחרת.

    בשביל להיות חלק ממציאות כבר לא חייבים להיות פיזית במקום.
    אפשר לעשות שימוש במשקפי מציאות מדומה, משקפיים שמספקים תחושה של מציאות 360 מעלות מסביב למשתמש.
    יחד עם אמצעי שמיעה איכותיים מעבירים חוויה של ממש כאילו המשתמש נמצא במקום בו הוא רואה את המציאות המדומה.

    ההבנה שאפשר למעשה לעשות בזה אין סוף שימוש, הביאה יותר ויותר חברות לתחום פיתוח מוצרים ותוכן במציאות מדומה, מציאות מדומה לאירועים, ועוד.
    הרי "כל" מה שצריך זה ליצור את מה שאמור להיות במציאות המדומה ואפשר לנצל אותה לתחומים שונים.
    אז הנה כמה דוגמאות של פיתוח מוצרים ותוכן במציאות מדומה.

    דוגמאות של פיתוח מוצרים ותוכן במציאות מדומה

    • עולם הטיסה – נניח שיש לכם חברה שמלמדת טיס על מטוסים אזרחיים. אתם מעבירים את החניכים משלב אחד לשלב מתקדם יותר כל הזמן, ואתם רוצים להנגיש להם את החוויה כמה שיותר קרוב למציאות.

      מה שאתם מחפשים הוא למעשה סרטוני הכשרה באמצעות מציאות מדומה. אתם רוצים לאמן אותם ואין כמו משקפי מציאות מדומה כדי שזה יקרה. למה? כי עם פיתוח מוצרים ותוכן במציאות מדומה של חברה איכותית אפשר לגרום להם להיות ממש כמעט בתוך החוויה.

    • תחום הנדל"ן – אם אתם יזמי נדל"ן, מנכ"לים או בכל תפקיד משמעותי אחר בתחום, פיתוח מוצרים ותוכן במציאות מדומה יכולים מאוד לעזור לכם. איך? נניח שאתם מנסים לשווק פרויקט כלשהוא, שכונה חדש בהקמה שאמורה להתאים למשפחות צעירות. בשכונה אמורים להיות פארקים רחבי ידיים, גני ילדים, אזורי משחק לילדים ועוד לא מעט דברים בשכונה.

      איך תגרמו להם להרגיש הכי קרובים למציאות? עם האפשרות של מציאות מדומה vr בעולם הנדל"ן.
      כל מה שהם יצטרכו לעשות זה להרכיב את המשקפיים המתאימים, להתחבר לסאונד וזהו, הם יכולים להתחיל ולהסתובב בשכונה.
      זה יהפוך להם את החוויה לחוויה מציאותית, זה יאפשר להם להרגיש שהם הכי קרובים למציאות ואין ספק שזה יתרום להגדלת מכירות.

    • עולם המשחקים – פיתוח מוצרים ותוכן במציאות מדומה מתייחס בעיקר למשחקים, כי הם הכי מתפתחים בתחום.
      היום אפשר להתחיל ברעיון למשחק, ולפתח אותו כך שהוא יהיה לא פחות ממדהים. המשתתף יוכל להיות ממש חלק מהמשחק עצמו ולהיות דמות משמעותית. יש היום ערכות ראש מתקדמות למציאות מדומה הכוללות אלמנטים של זיהוי גוף, של זיהוי תנועות רגליים וידיים, של זיהוי תנועות גוף בכלל ואחרים. וכן ניתן לשקול השכרת ציוד מציאות מדומה למגוון מטרות. 

    פיתוח מוצרים לשיווק

    אם אתם רוצים לשווק בדרך היעילה ביותר ולא משנה אם זה מוצר או שירות אותו אתם מוכרים, אין כמו שירותי פיתוח מוצרים או תוכן במציאות מדומה בשביל להצליח. עד לא מזמן היה זה הוידאו ששלט, עד לא מזמן הוידאו היה המלך של העולם הווירטואלי כדי להנגיש ללקוח הפוטנציאלי את החוויה בצורה הטובה ביותר, אבל היום המציאות המדומה הולכת ומשתלטת על התחום.

    כי בשביל להעביר את החוויה בצורה הטובה ביותר צריך להיות כמה שיותר קרובים למציאות.
    בשביל להעצים את החוויה צריך להיכנס לתוכה, ואין כמו יצירה של תוכן וכניסה אליו בשביל להשיג את המטרה הזו.

    דברים חשובים בבחירת חברת הפיתוח

    אם אתם צריכים פיתוח תוכן או מוצרים במציאות מדומה לכל מטרה שהיא, אתם צריכים את החברה המתאימה בשבילכם שמספקת את השירותים הללו ותאפשר לכם להשיג את המטרות שלכם.

    אז הנה כמה דברים שצריך לתת עליהם את הדעת לפני שבוחרים את החברה המתאימה:

    הדבר הראשון הוא שזו צריכה להיות חברה עם ניסיון כמה שיותר רב בתחום. אז נכון שעולם המציאות המדומה נמצא פה רק כמה שנים, אבל עדיין, יש חברות עם ניסיון של כמה שנים ויש כאלו שפחות.
    אל תוותרו על ניסיון וכמובן, כדאי שזה יהיה ניסיון כמה שיותר ספציפי.

    חשוב גם להבין בדיוק מהו לוח הזמנים ומה נדרש מכם כדי לקדם את הפרויקט.
    איך אתם יכולים לסייע ולא פחות חשוב, האם יש לכם אינטראקציה טובה עם נציגי החברה כבר מהפגישה הראשונה והאם אתם מבינים האחד את השני כדי שהפרויקט יצליח?