CLOSE

    צור איתנו קשר





    12/01/2020 מאת: david

    כשהמציאות המדומה מגיעה לעולם הפורנו – פורנו VR

    מציאות מדומה למבוגרים: הכירו את פורנו VR (פורנו מציאות מדומה)

    פריצות דרך טכנולוגיות כבר מאפשרות לצרכני הפורנו לחוות את הסיטואציה לא רק ברמה הוויזואלית, אלא גם ברמה הפיזית. דוגמה מובהקת לכך היא פורנו במציאות מדומה (פורנו VR), שמראה איך הפיתוחים החדשים בעולם המציאות המדומה משנים את עולם הפורנו – והולכים להשפיע על כל תחומי החיים.  

    פורנו VR - פורנו במציאות מדומה
    כשהמציאות המדומה מגיעה לעולם הפורנו

    עולם המציאות המדומה וגם מה שקרוי מציאות רבודה, מאפשר לנו לראות, לשמוע ולחוות עולמות אחרים בלחיצת כפתור – וזו רק ההתחלה: בימים אלו ממש עולם המציאות המדומה עושה קפיצת מדרגה נוספת המאפשרת לנו להרגיש את מה שעינינו רואות, ובכך לטשטש עוד יותר את ההבדל בין העולם האמיתי לעולם המציאות המדומה. 

    האם יכול להיות שמקורה של קפיצת המדרגה המדוברת, החל דווקא בזכות תעשיית הפורנו? רמז לתשובה אפשר למצוא בנתונים שמספק בית ההשקעות פייפר ג'פרי לפני הפופולאריות של פורנו VR. להערכת בית ההשקעות, עד שנת 2025 יגלגלו עסקי מציאות מדומה למבוגרים מעל למיליארד דולר רק בארה"ב. צריכת פורנו במציאות מדומה, באמצעות משקפי מציאות מדומה, צפויה להאיץ את המכירות של משקפי המציאות המדומה, ולתמוך בהתפתחות הטכנולוגיה.

    המסקנה היא פשוטה: כפי שבעבר תעשיית הפורנו הייתה הקטליזטור להתפתחויות טכנולוגיות (דוגמת הגדלת רוחב הפס לצורך צפייה בסרטונים וכניסתם של מסכי (HD, כך היא צפויה לתת דחיפה משמעותית לעולם המציאות המדומה.

    פורנו במציאות מדומה – מה המצב בהווה? ומה צפוי בעתיד?

    פורנו במציאות מדומה עשוי להפוך את החוויה העומדת במרכזם של התכנים הנפוצים האלו לגדולה אפילו יותר. זוהי האפשרות להיכנס באופן מלא לתוך החוויה המינית, לאחר שמרכיבים משקפי מציאות מדומה, ולא רק בצפות בסרטים על גבי מסך המחשב. מדובר בחוויה שיכולה לעבוד על כל החושים ולהפוך למרגשת אפילו יותר מאשר מה שהתרגלנו אליו.

    צרו איתנו קשר, ונחזור אליכם בהקדם:

    בשנים האחרונות היינו עדים להתפתחויות מהותיות בתחום, ונראה שהשמיים הם הגבול. כבר בשנת 2016 השיק PornHub, אחד מאתרי הפורנו הגדולים בעולם, ערוץ VR המוקדש לפורנו במציאות מדומה. המטרה, על פי סמנכ"ל PornHub, היא לאפשר לגולשי האתר להשתתף בחוויה. שנה לאחר ההשקה, צפו בתכני ה- VR האלו קרוב לחצי מיליון איש. מדי יום. חברה נוספת המככבת בתחום היא VR BANGERS למקרה שתהיתם, אומת הסטרטאפ ניישן מצדיקה את המוניטין שלה, ונמצאת (הפתעה, הפתעה) במקום השישי בעולם בצפייה של פורנו VR 😊.

    בתחילת 2019 הכריזה חברת BaDoinkVR על טכנולוגיה ייחודית מסוגה, במסגרתה המשתמשים יוכלו לא רק לראות אחד את השני, אלא גם להרגיש את ההתרחשויות השונות ברמה הפיזית. איך זה עובד? באמצעות ערכה המפענחת ומתרגמת את תנועות המשתמש לרטט, שעוצמתו משתנה בהתאם להתרחשויות על גבי המסך. עפ"י אחת מעובדות החברה, ניטור התנועה מדויק עד רמת תנועת הציפורניים, ומאפשר למשתמש להרגיש כאילו ממש יש עוד אדם לצדו.

    בנוסף, לפי החברה, הערכה מתממשקת עם מגוון רחב של מכשירים למבוגרים, המגיבים בהתאם להתרחשויות. במובן הזה BaDoinkVR לא לבד: חברות נוספות פועלות לסנכרון בין סרטים ווירטואליים לבין צעצועי מין דיגיטליים.

    פורנו במציאות מדומה – להיראות כמו בחלומות

    הפתרון של BaDoinkVR  מאפשר למשתמשים ליהנות מאחד היתרונות של עולם המציאות המדומה, והוא היכולת לקבוע איך ניראה בעולם הווירטואלי. לשם כך מאפשרת החברה לכל משתמש לבנות את הדמות שלו, כחלק מהחוויה של פורנו מציאות מדומה. גם אופן השימוש מגוון: מאפשרות לקיים מגע ווירטואלי עם אדם אחר, ועד אפשרות לקחת חלק פעיל במגוון סרטי פורנו. בכך VR פורנו מאפשר לכל אחד להגשים את הפנטזיות האישיות שלו.  

    VR פורנו בשירות האנושות?

    כמו בעבר, כך גם היום: עולם הפורנו ממשיך לשמש כקטר המאיץ פריצות דרך טכנולוגיות. היכולת לשלב את תחושת המגע תשמש לא רק את צרכני הפורנו, אלא תאפשר גם לרופאים לבצע בדיוק מרבי ניתוחים מרחוק, תסייע להכין את אנשי כוחות הביטחון למצבי אמת באמצעות סימולציות מציאות מדומה ותגרום לתיירים לראות (ולהרגיש) עולם בלי לעזוב את הסלון.

    מתחילים להרגיש את השינוי?

    שאלות חשובות – וגם תשובות!

    מהו פורנו VR?

    פורנו VR, או פורנו מציאות מדומה, מציע חוויה מסוג אחר. המשתמש המרכיב משקפי מציאות מדומה מרגיש ממש כאילו הוא לוקח חלק מעשי בפן המיני, כשלעיתים ניתן אפילו לבנות דמות אישית, לחוש רטט ברמה הפיזית ואפילו לסנכרן עם צעצועי מין שונים.

    מהו העתיד של מציאות מדומה למבוגרים?

    פורנו מציאות מדומה הפך ללהיט עצום בשנים האחרונות, כאשר הציפיות הן שהסכומים המגולגלים בתעשייה רק ימשיכו לעלות בצורה אסטרונומית בשנים הבאות. יש שמעריכים אפילו שמגמות טכנולוגיות חדשות יתפתחו כתוצאה מהסרטים, ואלה עשויות להשפיע על כל עולם המציאות המדומה, הרבודה ומה שביניהם.

    כותב המאמר הינו דוד בן משה מפיק ראשי בסטודיו virtualion המתמחה בהפקה ויצירת חוויות מציאות מדומה, מציאות רבודה, מיקס ריאליטי